• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Iwata vraagt: Pandora's Tower


    04-04-2012

    Als je niet kunt wachten om de Oraclos Chain ter hand te nemen via de Wii-afstandsbediening, moet je nog heel even geduld hebben: Pandora's Tower, de laatste schakel in een keten van met actie gevulde fantasie-avonturen voor Wii, ligt vanaf 13 april in de winkel. Waarom neem je voor die tijd niet een kijkje achter de schermen van de ontwikkeling van dit spel met ons nieuwste Iwata vraagt-interview?

    Nintendo-directeur Satoru Iwata sprak met de mensen van Ganbarion, die het spel ontwikkelden in samenwerking met Nintendo's afdeling voor softwareplanning- en ontwikkeling (SPD).

    Zoals het meestal gaat aan tafel bij Iwata-san, kwamen er heel wat gespreksonderwerpen aan bod, waaronder:

    • Ganbarions eerdere spellen, waaronder Jump Super Stars dat alleen in Japan uitkwam en de One Piece-spellen
    • Hoe het het groteske concept geïnspireerd werd door een broodtrommel
    • Hoe de spelmechanieken evolueerden, gedreven door de aard van de Wii-aftsandsbediening en Nunchuk
    • De uitdaging om de speler zich verbonden te laten voelen met Elena, die langzaam maar zeker in een vreselijk monster verandert.

    Ga nu naar ons Iwata vraagt-gedeelte en lees het complete interview Iwata vraagt: Pandora's Tower.

    Mocht je deze gemist hebben, ga dan naar onze YouTube-pagina voor de nieuwste trailer!

    Pandora's Tower ligt vanaf 13 april in de winkel, alleen voor Wii.