• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Wat kan ik terugsturen, en hoelang heb ik hiervoor de tijd?

    Binnen de eerste veertien dagen na het ontvangen van je complete bestelling kun je elk fysiek product dat je hebt besteld, terugsturen. Als je bestelling bestaat uit meerdere afzonderlijke leveringen, begint de periode van veertien dagen vanaf de ontvangst van het laatste artikel in je bestelling.

    Wie betaalt de verzendkosten?

    Normaal gezien betaal jij de verzendkosten om iets naar ons te sturen. Als het product beschadigd of kapot is, of als je het verkeerde product hebt ontvangen, zal Nintendo deze kosten op zich nemen. Als dit het geval is, lees dan hieronder verder.

    Waar krijg ik mijn geld terug?

    We sturen je geld terug naar de plaats waarvandaan we het ontvangen hebben. Als je bijvoorbeeld met een creditcard hebt betaald, zal het geld worden overgeschreven naar de bankrekening die gekoppeld is aan je creditcard. Als je een My Nintendo Store-voucher hebt gebruikt, zul je een nieuwe voucher ontvangen. In het geval dat je slechts een deel met een My Nintendo Store-voucher hebt betaald, en slechts een deel van je bestelling hebt teruggestuurd, zullen we de geldsom via een andere weg terugbetalen. Als de waarde van de teruggestuurde producten groter is dan hetgeen je ervoor betaald hebt, sturen we een My Nintendo Store-voucher om het resterende bedrag te compenseren.

    Wanneer krijg ik mijn geld terug?

    De verzending en verwerking van de retourzending kan tot vijf werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product duren. Hierna krijg je een e-mail met bevestiging van je terugbetaling op het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Nintendo-account. Alle My Nintendo Store-vouchers die je kunt ontvangen, worden in een aparte e-mail verstuurd. Controleer ook je spam- of junk-mappen in je postvak. Het verwerken van de transactie door je bank of creditcardbedrijf kan tien werkdagen duren.

    Hoe kan ik een product terugsturen?

    Neem contact op met Nintendo en onze medewerkers zullen je door het proces begeleiden.

    Wat moet ik doen als het product kapot of beschadigd is, of als ik het verkeerde product heb ontvangen?

    In dit geval is de periode van veertien dagen niet van toepassing en betaalt Nintendo de kosten om het product terug te sturen. Neem contact op met Nintendo en onze medewerkers zullen je door het proces begeleiden.

    Waar kan ik terecht met andere vragen?

    Laat ons iets weten! Waarschijnlijk kunnen we je wel helpen. Onze contactgegevens vind je op de Contactpagina.