• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Klantenservice

    Registreer en volg je Nintendo reparatie. - ENKEL VOOR CONSUMENTEN

    Veelgestelde vragen over Nintendo-reparaties

    Wij zijn er om je te helpen. Nintendo gecertificeerde reparaties worden uitgevoerd door betrouwbare specialisten met originele onderdelen. Enkel gecertificeerde reparaties worden door Nintendo ondersteund.


     
     
     

    Algemene Verordening Gegevensbescherming

    Meer informatie over het gebruik van je gegevens op onze website kun je vinden in ons Privacybeleid.

     
     

    Online geschillencommissie

    Kijk voor meer informatie over online geschillen op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

     

    Hoe lang gaat het duren?

    Afhankelijk van het soort reparatie en of de reparatie binnen of buiten garantie valt, kan de reparatie tot 14 werkdagen duren.

    Je kunt de huidige status van een reparatie bekijken door naar deze pagina te gaan.

     

    Hoeveel gaat het kosten?

    Als het probleem onder onze garantievoorwaarden valt wordt de reparatie kosteloos uitgevoerd. Reparaties vallen buiten de garantie (en worden niet gedekt) wanneer:

    • De garantietermijn van het product is verlopen.
    • Het scherm is gebroken.
    • Het product is beschadigd door eigen toedoen of problemen heeft als gevolg van ongeautoriseerde modificaties.

    Er worden kosten in rekening gebracht als het probleem niet onder de garantie valt.

    Wanneer je de prijsopgave niet accepteert wordt je product kosteloos ongerepareerd aan je geretourneerd.

    De reparatiekosten worden gebaseerd op deze prijslijst (PDF, 108 kB) .

       

    Garantie na de reparatie

    Wij geven garantie op onze service, inclusief vervangende onderdelen, en verlengen de resterende garantietermijn met 90 dagen op het herstelde/vervangen onderdeel.

     

    Wat zijn de kosten als ik een prijsopgave niet accepteer?

    Wanneer je de prijsopgave niet accepteert en je het product retour wilt ontvangen, doen wij dit kosteloos.

    Wanneer je de prijsopgave niet accepteert en je het product wilt laten vernietigen, doen wij dit kosteloos.


    Heeft u een reparatie nodig?