• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij de Nintendo-klantenservice

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Downloadcode is verloren gegaan of ontbreekt

    De informatie in dit artikel kan van pas komen als een downloadcode voor software kwijt is of ontbreekt.

    Wat moet je doen:

    Hoe heb je de downloadcode gekocht?

    • Controleer de achterkant van je Nintendo eShop Card voor een krasvlak. Sommige Cards die in de winkel worden gekocht, hebben geen krasvlak op de Card zelf. De code is afgedrukt op het bonnetje dat je bij je aankoop hebt ontvangen.

    Heeft je Card een krasvlak aan de achterkant?


    • Kras voorzichtig het grijze laagje weg om je downloadcode te zien.
    • Klik hier als je hulp nodig hebt bij het inwisselen van je downloadcode.
    • Klik hier als de Card geen krasvlak aan de achterkant heeft.
    • Klik hier als de Nintendo eShop Card verloren is gegaan of ontbreekt.

    • Als je in de winkel een downloadcode hebt gekocht, is de code te vinden op het aankoopbonnetje. Klik hier als het bonnetje met de code is kwijtgeraakt of ontbreekt.

    Neem contact op met de uitgever van de game als de downloadcode ontbreekt in de verpakking. De website of contactgegevens van de uitgever staan meestal op de verpakking van de game.

    Als de game is uitgegeven door Nintendo, kun je contact met ons opnemen voor meer hulp.

    Als je digitale aankoop een gebundelde of promotionele downloadcode bevat, kun je de code bekijken in de ontvangstbewijs-e-mail en in de aankoopgeschiedenis van je Nintendo-account.

    • Als je een Nintendo Switch-game hebt voorbesteld in de Nintendo eShop die een promotionele downloadcode bevat, ontvang je de downloadcode pas als de betaling is verwerkt en de game is voorgeladen op je systeem (niet eerder dan 7 dagen voor de release van de game).
    • Als je de aankoop hebt gedaan op een Wii U- of Nintendo 3DS-systeem en geen Nintendo-account hebt gekoppeld, kun je je downloadcode vinden in de accountactiviteit in de Nintendo eShop van de Wii U of in de accountactiviteit in de Nintendo eShop van de Nintendo 3DS.

    Lees onze informatie in Geen ontvangstbewijs-e-mail van Nintendo eShop ontvangen voor hulp bij het vinden van je Nintendo eShop-ontvangstbewijs of de aankoopgeschiedenis van je Nintendo-account.