• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Niet mogelijk om land/regio van Nintendo-account te wijzigen wegens Nintendo eShop-tegoed

    • Je kunt de land- of regio-instelling van je Nintendo-account niet wijzigen omdat je nog Nintendo eShop-tegoed hebt.
    • Foutmelding: Deze Nintendo-account/kinderaccount heeft Nintendo eShop-tegoed. Je land/regio kan niet worden gewijzigd voordat je je resterende tegoed hebt verbruikt of hieronder ESHOP-TEGOED OPGEVEN kiest. Wil je je resterende eShop-tegoed opgeven en je land/regio wijzigen? Let op: als je het tegoed van je Nintendo-account en dat van je Nintendo Network ID hebt samengevoegd, kun je ook niet meer bij het tegoed van je NNID.

    Wat kun je doen:

    Deze fout treedt op als het land/de regio van je Nintendo-account is ingesteld op een regio van Nintendo of America.

    • Gebruikers in een regio van Nintendo of Europe zouden in staat moeten zijn om hun land/regio te wijzigen, zelfs als ze tegoed hebben. Als je echter van land verandert terwijl je tegoed hebt in de Nintendo eShop, wordt je gevraagd of je ermee akkoord gaat dat je je tegoed kwijtraakt. Je moet dan OKÉ kiezen voordat de wijziging wordt doorgevoerd.
    • In een regio van Nintendo of America kun je je land/regio pas wijzigen als je het tegoed hebt uitgegeven en geen enkel tegoed meer op je Nintendo-account hebt staan.
    • Ga naar accounts.nintendo.com en kies TEGOED EN BETALINGSMETHODEN om het huidige tegoed van je Nintendo-account te bekijken.