• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Software is gemarkeerd als 'Gekocht' in de Nintendo eShop voor Nintendo Switch.

    De informatie in dit artikel kan van pas komen als een bepaalde game of DLC-voorwerp is gemarkeerd als Gekocht in de Nintendo eShop, maar er geen optie is om het opnieuw te downloaden.

    Als een game is gemarkeerd als Gekocht in de Nintendo eShop, betekent dit dat de game al is gekocht door een Nintendo-account die hetzelfde Nintendo Switch-systeem als hoofdsysteem gebruikt.

    Wat kun je doen:

    • Scroll door het HOME-menu om te zien of de game al is gedownload op je systeem.
      • Mogelijk moet je ALLE SOFTWARE kiezen om de volledige lijst van gedownloade games te zien.
    • Als de game niet wordt weergegeven in het HOME-menu, kan deze kosteloos opnieuw gedownload worden met dezelfde Nintendo-account die oorspronkelijk werd gebruikt om de aankoop te doen.
      • Om de game opnieuw te downloaden moet je de Nintendo eShop openen met de Nintendo-account die de game oorspronkelijk heeft gekocht, je profielafbeelding rechtsboven in het scherm kiezen om je accountinformatie te openen en OPNIEUW DOWNLOADEN selecteren. Kies de game uit de lijst van eerder gekochte software en kies het oranje pictogram om deze te downloaden.
      • Als de game niet voorkomt in de lijst van eerder gekochte software, is er oorspronkelijk een andere Nintendo-account gebruikt om de game te kopen. Probeer het opnieuw met de andere accounts op het systeem tot je de account vindt die gebruikt is om de aankoop te doen.

    Als het probleem nog steeds niet is opgelost

    Als je de game wilt kopen met een andere Nintendo-account, moet je de registratie van het hoofdsysteem wissen van de Nintendo-account waarmee je de content hebt gekocht, of het profiel wissen waaraan de Nintendo-account waarmee de content is gekocht is gekoppeld.