• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Verificatie-e-mail Nintendo-account niet ontvangen

    De informatie in dit artikel kan van pas komen als je nog geen verificatie-e-mail hebt ontvangen voor je Nintendo-account (die je hebt aangemaakt op de Nintendo Switch of website).

    Let op:

    • De informatie in dit artikel kan helpen met de verificatie-e-mail die verstuurd wordt nadat je een Nintendo-account aanmaakt.
    • De verificatie-e-email moet binnen dertig minuten binnenkomen en verloopt binnen een uur nadat deze is verzonden.

    Wat kun je doen:

    • Kijk of de e-mail in de map ongewenst/spam is beland.
    • Zorg ervoor dat er geen filters actief zijn op je e-mailaccount die e-mails van @accounts.nintendo.com blokkeren.
    • Voeg ons e-mailadres no-reply@accounts.nintendo.com toe aan je contacten en lijst van veilige afzenders.
      • Deze stappen kunnen afwijken afhankelijk van de e-mailprovider. E-mailapplicaties gebruiken doorgaans een adresboek- of contactlijst. Hier kun je Contact toevoegen kiezen en no-reply@accounts.nintendo.com typen of plakken.
    • Zorg ervoor dat je je e-mailadres correct hebt ingevuld bij het maken van een account en klik op Verificatiecode opnieuw verzenden om een nieuwe verificatiecode toegestuurd te krijgen.
    • Probeer je Nintendo-account te registreren met een ander e-mailadres.