Welkom bij de Nintendo-klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Verzoek om terugbetaling voor gedownload game of DLC (verkeerde game gekocht, game niet leuk, aankoop per ongeluk gedaan)

We kunnen geen terugbetalingen doen of producten inruilen voor aankopen die per ongeluk zijn gedaan en/of als je de game niet leuk vindt.

Als je digitale content koopt in de Nintendo eShop, geef je Nintendo op het tijdstip van je aankoop uitdrukkelijk toestemming om de digitale content onmiddellijk te leveren voordat de herroepingsperiode eindigt, en je verklaart dat je daarmee op dat punt afstand doet van je recht op ontbinding van de overeenkomst.

Informatie:

  • Lees de beschrijving van de game en bekijk de schermafbeeldingen in de Nintendo eShop voordat je een aankoop doet.
  • We bevelen je ook aan om de Nintendo-website te bezoeken. Daar kun je namelijk meer te weten komen over de games voor onze spelsystemen.
  • Op Nintendo-systemen is het Ouderlijk toezicht in te stellen, waarmee ouders het doen van aankopen in de Nintendo eShop kunnen beperken.
  • Daarnaast zijn er op vele websites reviews van games te vinden. Die kunnen je helpen bij het nemen van een aankoopbeslissing.