Zo kun je de aankoopgeschiedenis in de Nintendo eShop bekijken op de Nintendo Switch
Instructies voor het bekijken van je accountactiviteit in de Nintendo eShop op de Nintendo Switch.
Aanvullende informatie:
- Voor elke transactie in de Nintendo eShop voor de Nintendo Switch wordt er een transactiebewijs verstuurd naar de Nintendo-account waar de aankoop mee is gedaan. Controleer je e-mails voor een volledige geschiedenis van je transacties. (Bij kinderaccounts wordt de e-mail verstuurd naar het e-mailadres van de ouder/voogd.)
- Klik hier als je geen e-mails met je transactiebewijzen ontvangt.
Volg deze stappen:
Wil je je aankoopgeschiedenis bekijken op de Nintendo Switch of op een andere manier (via accounts.nintendo.com)?
- Ga naar het HOME-menu en selecteer NINTENDO eSHOP om de Nintendo eShop te openen.
- Als er meerdere gebruikersaccounts op je systeem staan, selecteer dan de account die je wilt gebruiken.
- Selecteer het pictogram in de rechterbovenhoek om je accountinformatie te bekijken.
- Selecteer OPNIEUW DOWNLOADEN. Er verschijnt een lijst met software die je hebt gekocht, maar die momenteel niet op het systeem is gedownload.
- Er wordt alleen software getoond die je hebt gekocht met je Nintendo-account. Software die is gekocht met andere Nintendo-accounts, wordt niet in deze lijst getoond.
- Als al je aankopen al op je systeem zijn gedownload, zal er niks worden getoond in de lijst.
- Ga naar http://accounts.nintendo.com en log in op je Nintendo-account.
- Selecteer WINKELMENU vanuit de profielinstellingen.
- Selecteer INFORMATIE OVER ACCOUNTACTIVITEITEN.
- Hier verschijnt een lijst met transacties die je met je Nintendo-account hebt voltooid.