• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Zo kun je je Nintendo eShop-accountinformatie openen

    Omschrijving:

    • Instructies over hoe je je Nintendo eShop-accountinformatie kunt openen op de Nintendo Switch.

    Volg deze stappen:

    1. Ga naar het HOME-menu en selecteer NINTENDO eSHOP om de Nintendo eShop te openen.
    2. Als er meerdere gebruikers op je systeem zijn, selecteer dan de gebruiker die je wilt gebruiken om naar de eShop te gaan.
    3. Selecteer het pictogram in de rechterbovenhoek om je accountinformatie te bekijken.
    4. De volgende opties zijn beschikbaar:
      • Algemene accountinformatie (weergegeven als je afbeelding en accountnaam) - de volgende opties zijn beschikbaar:
        • Huidige tegoed: bekijk je huidig tegoed en vul je tegoed aan.
        • Huidige punten: toont de gouden punten van My Nintendo die je op dat moment hebt.
        • Creditcardgegevens: bekijk informatie over je opgeslagen creditcard (de laatste 4 cijfers en de vervaldatum) en/of verwijder je opgeslagen creditcardgegevens.
        • PayPal-account: bekijk informatie over je gekoppelde PayPal-account (gedeeltelijk e-mailadres) en/of ontkoppel de PayPal-account van je Nintendo-account.
        • Betaalmogelijkheid voor automatische verlenging: kies de betaalmogelijkheid die moet worden gebruikt voor automatische verlenging van je lidmaatschappen en/of passen. (De beschikbare opties zijn CREDITCARD, PAYPAL en ALLEEN TEGOED.)
        • Wachtwoordinvoerinstellingen: kies of er wel of geen wachtwoord moet worden ingevoerd bij het gebruik van de Nintendo eShop.

          Belangrijk:

          Als je ervoor kiest om geen wachtwoord in te stellen, heeft iedereen die jouw Nintendo Switch-systeem gebruikt, toegang tot jouw accountinformatie en tegoed. Je kunt deze instelling te allen tijde veranderen in de Nintendo eShop.
          • Je kunt kiezen of er om een wachtwoord wordt gevraagd bij het openen van de Nintendo eShop met je account, bij het gebruiken van opgeslagen creditcardgegevens of bij het doen van een aankoop van downloadversies van games met een gekoppelde PayPal-account.
        • Hoofdsysteem: controleer of het huidige systeem het hoofdsysteem voor je Nintendo-account is en wis de registratie ervan, indien gewenst.
      • Wenslijst: bekijk of verwijder Nintendo eShop-artikelen die in je wenslijst staan.
      • Opnieuw downloaden: eerder gekochte downloadversies van games kun je opnieuw downloaden.
      • Nintendo Switch Online: verifieer de status van je Nintendo Switch Online-lidmaatschap, pas instellingen voor automatische verlenging aan en bekijk of wissel je gekochte Nintendo Switch-gamevouchers in.
      • Instellingen voor passen: verifieer de status van je passen en pas instellingen voor automatische verlenging aan indien nodig.