Welkom bij de Nintendo-klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Inloggen op een Nintendo-account met een Nintendo Network ID niet mogelijk

De informatie op deze pagina kan je helpen als je op je Nintendo-account probeert in te loggen met je Nintendo Network ID-inloggegevens, maar dit niet lukt.

Belangrijk: de mogelijkheid om met een Nintendo Network ID in te loggen op een bestaande Nintendo-account of er een nieuwe Nintendo-account mee aan te maken, is stopgezet. Onze excuses voor het ongemak.

Opmerkingen

Voltooi deze stappen

  1. Ga naar de Nintendo-accountwebsite.
  2. Voer je e-mailadres of inlog-ID en het wachtwoord van je Nintendo-account in, of kies een socialmedia-account die je aan je Nintendo-account hebt gekoppeld, om met die inloggegevens in te loggen.
    • Als je je wachtwoord bent vergeten of nooit een wachtwoord hebt ingesteld, kies dan WACHTWOORD VERGETEN? en voer het e-mailadres in dat voor je Nintendo-account is geregistreerd. Je ontvangt daarna een e-mail met de stappen die je kunt volgen om een nieuw wachtwoord te kiezen.
    • Als je het wachtwoord van een kinderaccount bent vergeten, dan kun je onder 'Familiegroep' in de Nintendo-account van de ouder of voogd een nieuw wachtwoord kiezen.
  3. Als je verificatie in twee stappen hebt geactiveerd, wordt je gevraagd om nog een code in te voeren. Open de app Google Authenticator op je smartapparaat, voer de getoonde code in en kies VERIFIËREN.

Als de situatie niet is opgelost

Als je na het volgen van deze stappen problemen hebt bij het inloggen op je Nintendo-account, neem dan contact met ons op voor verdere ondersteuning.