Welkom bij de Nintendo-klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Mijn Nintendo eShop-voorbestelling is geannuleerd

Aanvullende informatie

Een voorbestelling kan om verschillende redenen worden geannuleerd, bijvoorbeeld als:

  • de voorbestelling handmatig wordt geannuleerd door de gebruiker die hem heeft geplaatst;
  • je bij het voorbestellen hebt ingesteld dat er Nintendo eShop-tegoed zou worden gebruikt, maar je op het tijdstip van betaling (binnen zeven dagen voor de releasedatum van de software) ontoereikend tegoed hebt;
  • je als betalingsmethode voor de voorbestelling een creditcard of PayPal-account hebt gekozen, maar de betaling niet kan worden verwerkt omdat de kredietlimiet is bereikt of de kaart is verlopen;
  • de Nintendo-account waarmee de voorbestelling is geplaatst, verwijderd is of geen aankopen meer mag doen;
  • de leeftijdsclassificatie voor de software is gewijzigd en de gebruiker die de voorbestelling heeft geplaatst, de software door de instellingen van het ouderlijk toezicht niet meer kan kopen;
  • er bij de verwerking van de betaling een serverfout is opgetreden;
  • de Nintendo-account waarmee de voorbestelling is geplaatst, niet meer aan het Nintendo Switch-systeem is gekoppeld. Als de software nog niet is gereleased of als er sinds de releasedatum 60 dagen of minder zijn verstreken, wordt de voorbestelling alleen opgeschort. Je kunt hem reactiveren door de stappen in 'Mijn Nintendo eShop-voorbestelling is opgeschort' te volgen.

Wat je kunt doen