• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Voorbestelling in de Nintendo eShop is geannuleerd

    Informatie

    Een voorbestelling kan om verschillende redenen worden geannuleerd, bijvoorbeeld:

    • Als deze handmatig is geannuleerd door de gebruiker die de voorbestelling heeft geplaatst.
    • Als je hebt aangegeven om de voorbestelling met Nintendo eShop-tegoed te kopen, maar er niet genoeg tegoed was op het moment van betaling (vanaf zeven dagen voor de releasedatum van de software).
    • Als je hebt gekozen om een creditcard of PayPal-account te gebruiken als betalingsmethode voor de voorbestelling, maar de betaling niet verwerkt kon worden omdat de kredietlimiet was bereikt of de kaart was verlopen.
    • Als een Nintendo Switch-gamevoucher is geselecteerd als betalingsmethode voor de voorbestelling, kunnen er verschillende redenen zijn waarom de voorbestelling is geannuleerd:
      • Geen Nintendo Switch-gamevoucher beschikbaar.

        Mogelijk heeft de klant de Nintendo Switch-gamevoucher gebruikt na het plaatsen van de voorbestelling en voordat de betaling voor die voorbestelling in rekening was gebracht. Als er geen nieuwe Nintendo Switch-gamevouchers beschikbaar zijn of in de tussentijd zijn gekocht, wordt de voorbestelling geannuleerd.

      • De Nintendo Switch-gamevoucher is verlopen voordat de betaling plaatsvond.

        De klant kan de voorbestelling zoals gewoonlijk plaatsen met de Nintendo Switch-gamevoucher. Als de Nintendo Switch-gamevoucher echter verloopt en niet meer beschikbaar is op het moment dat de klant moet betalen voor de voorbestelling, wordt de voorbestelling geannuleerd.

      • Geen actief Nintendo Switch Online-lidmaatschap.

        Als er, op het moment dat de kosten voor de voorbestelling in rekening worden gebracht, geen Nintendo Switch Online-lidmaatschap actief is onder de beoogde Nintendo-account, wordt de voorbestelling geannuleerd.

    • Je hebt aangegeven dat je een Nintendo Switch-gamevoucher wilde gebruiken voor de voorbestelling, maar voordat de betaling voor de voorbestelling in rekening werd gebracht, heb je je vouchers gebruikt voor andere games of is je Nintendo Switch Online-lidmaatschap verlopen.
      • Wanneer je een voorbestelling plaatst, wordt er geen specifieke Nintendo Switch-gamevoucher ingewisseld, gereserveerd of anderszins geassocieerd met de voorbestelling, dus mogelijk heb je per ongeluk al je vouchers gebruikt voor andere games.
      • Nintendo Switch-gamevouchers kunnen alleen worden ingewisseld door een Nintendo-account met een actief Nintendo Switch Online-lidmaatschap zonder gratis proefperiode, dus mogelijk is je lidmaatschap verlopen voordat de voucher gebruikt kon worden.
      • Lees Ik kan geen Nintendo Switch-gamevouchers inwisselen voor meer informatie over problemen met Nintendo Switch-gamevouchers.
    • De Nintendo-account die gebruikt is om de voorbestelling te plaatsen is gewist of komt niet langer in aanmerking voor het maken van aankopen.
    • De leeftijdsclassificatie van de software is veranderd en de gebruiker die de voorbestelling heeft plaatst kan deze niet meer kopen vanwege de instellingen voor ouderlijk toezicht.
    • Er is een serverfout opgetreden toen de betaling werd verwerkt.
    • De Nintendo-account die gebruikt is om de voorbestelling te plaatsen, is niet langer gekoppeld aan het Nintendo Switch-systeem. Als de software nog niet is uitgebracht of het minder dan 60 dagen geleden is sinds de releasedatum, is de voorbestelling slechts opgeschort. Je kunt de voorbestelling opnieuw plaatsen door onze stappen te volgen voor wanneer een voorbestelling is opgeschort.

    Wat kun je doen