• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Ik zie een foutcode met een nummer tussen 103-1000 en 103-1099. Wat moet ik doen?

    Deze foutcode verschijnt als het Wii U-systeem tijdens de verbindingstest geen draadloze router of Access Point kan vinden.

    Je kunt het volgende proberen om dit probleem te verhelpen.

    • Controleer of de naam (SSID) en de beveiligingssleutel van het draadloze Access Point goed zijn ingevoerd.
    • Controleer of het Access Point en de modem aan staan.
    • Controleer of er andere apparaten in de buurt staan die een draadloos signaal versturen. Dit kan voor storing zorgen.
    • Beweeg dichter naar het Access Point en zorg dat er zich geen obstakels tussen het Nintendo 3DS-systeem en het Access Point bevinden.
    • Probeer het kanaal van het draadloze Access Point te wijzigen. Lees de handleiding van het Access Point voor meer informatie over de procedure hiervoor.
    • Voer het IP-adres en de DNS-instellingen handmatig in in de verbindingsinstellingen van de Wii U. Als je hier hulp bij nodig hebt, kun je contact opnemen met de Nintendo Technische Dienst.

    Als deze oplossingen het probleem niet verhelpen, neem dan contact met ons op.