Klantenservice

Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

Mii-personages worden niet opgeslagen

Als je ook geen andere soorten gegevens kunt opslaan (zoals berichten), ga dan naar 'Verlies van opgeslagen gegevens'. Ga verder met de onderstaande stappen als je alleen je Mii-personages niet kunt opslaan.

Ga naar het Mii-personagekanaal en maak een nieuw Mii-personage (klik hier voor instructies voor het maken van een Mii-personage voor de eerste keer).

  1. Als je een Mii-personage hebt gemaakt, controleer je of hij of zij zich laat zien in de zaal.
  2. Zet het systeem uit en weer aan en ga terug naar het Mii-personagekanaal.
  3. Als het Mii-personage er nog is, heeft het systeem geen problemen met het opslaan van Mii-personages.
  4. Als het Mii-personage er niet meer is, richt je op het fluitje-pictogram om je Mii-personages te rangschikken, zodat je kunt controleren of het personage niet gewoon buiten beeld is beland.

Als je het Mii-personage niet kunt vinden, is er waarschijnlijk een probleem met het interne geheugen van het Wii-systeem en moet het gerepareerd worden. Neem contact met ons op om mogelijke oplossingen te bespreken. Ga naar de contactpagina voor de juiste contactinformatie.

Vergelijkbare pagina's