• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Veelgestelde vragen over exclusieve onderdelen voor profielafbeelding bij Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket

    De informatie in dit artikel kan van pas komen wanneer je vragen hebt over onderdelen voor aangepaste profielafbeeldingen die exclusief beschikbaar zijn voor leden van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket.

    Informatie

    Gebruikers met een actief Nintendo Switch Online-lidmaatschap kunnen hun platina punten van My Nintendo inwisselen voor diverse onderdelen voor profielafbeeldingen die kunnen worden gebruikt om aangepaste profielafbeeldingen te maken voor hun Nintendo Switch-gebruiker.

    Bovendien hebben gebruikers met een actief betaald lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket nu en dan toegang tot exclusieve onderdelen voor profielafbeeldingen.

    Veelgestelde vragen

    Hoe kom ik in aanmerking voor exclusieve onderdelen voor profielafbeeldingen?

    Om in aanmerking te komen voor de exclusieve onderdelen moet je een actief betaald lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket hebben. Als je een familielidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket hebt, komen alle leden van de familiegroep van je Nintendo-account in aanmerking.

    Hoe wissel ik de exclusieve onderdelen in?

    Wat gebeurt er met mijn exclusieve onderdelen als ik geen actief lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket meer heb?

    Als een onderdeel voor een profielafbeelding eenmaal aan je collectie is toegevoegd, houd je er toegang toe, zelfs als je geen actief lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket meer hebt.