• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    PayPal verificatie-e-mail niet ontvangen

    Je hebt nog geen e-mail ontvangen waarmee je je PayPal-account kunt verbinden aan je Nintendo-account

    Aanvullende informatie:

    • Klik hier voor alle andere soorten e-mails (PIN-code voor ouders, bestellingen, algemene correspondentie).

    Wat kun je doen:

    • Klik nogmaals op ''E-mail versturen'' in de Nintendo eShop (on-device of off-device) om de PayPal bevestigings-e-mail opnieuw te versturen.
    • Kijk of de e-mail in de map ongewenst/spam is beland.
    • Zorg ervoor dat er geen filters actief zijn op uw e-mailaccount die e-mails van @accounts.nintendo.com blokkeren.
    • Controleer je Nintendo-account profielinstellingen om het e-mailadres te verifiëren.
      • PayPal verificatie-e-mails worden verstuurdnaar het e-mailadres van je Nintendo-account - dit kan een ander e-mailadres zijn dan dat van je PayPal-account.
    • Verander je Nintendo-account e-mailadres en klik nogmaals op ''E-mail versturen'' in de Nintendo eShop om de PayPal bevestiging naar het nieuwe e-mailadres te versturen.