• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Foutmelding: Het koppelen van de Nintendo-account is geannuleerd

    De informatie in dit artikel kan van pas komen als dit bericht verschijnt wanneer:

    • je een Nintendo-account probeert te koppelen aan een mobiele applicatie (Mario Kart Tour, Super Mario Run enz.).
    • het bericht verschijnt tijdens een andere situatie met betrekking tot een Nintendo-account.

    Let op: dit bericht kan verschijnen als je Nintendo-account niet overeenkomt met de Nintendo-account die al is aangemeld in je browser. (Bijvoorbeeld wanneer twee verschillende Nintendo-accountgebruikers hetzelfde smartapparaat gebruiken.)

    Wat kun je doen

    1. Wis alle aanmeldingsinformatie van de Nintendo-account in de browser die je gebruikt en probeer het opnieuw.
      • Meld je af van je Nintendo-account (en eventueel gerelateerde gekoppelde accounts).
      • Als er meerdere tabbladen openstaan in de browser, zorg dan dat je ze allemaal controleert of afsluit en meld je af van de Nintendo-account op de tabbladen waar dat van toepassing is.
      • Leeg de cache van de browser op het apparaat dat je gebruikt.
    2. Als je inlogt op je account  via een link (bijvoorbeeld in een e-mail voor het herstellen van je wachtwoord) of een app, moet je zorgen dat de link geopend wordt in de juiste browser.
      • Als de link geopend wordt in een andere browser, herhaal dan de eerste stap in de nieuwe browser om te zorgen dat de geschiedenis ook gewist is in de nieuwe browser.
      • Je kunt ook je apparaatinstellingen controleren om te bevestigen of herstellen welke standaardbrowser je apparaat opent.
    3. Probeer een ander apparaat of andere browser te gebruiken om toegang te krijgen tot je Nintendo-account.
      • Mogelijk moet je de standaardbrowser van je apparaat aanpassen om er zeker van te zijn dat deze niet dezelfde browser opstart als voorheen.
    4. Controleer je browserinstellingen om te zorgen dat cookies zijn ingeschakeld.
    5. Probeer de browser bij te werken om te zorgen dat je de nieuwste versie gebruikt.
      • Als je een smartapparaat gebruikt, kun je naar de App Store (iOS) of Google Play Store (Android) gaan en de browser zoeken om te controleren of er een update is.

    Als het probleem nog steeds niet is opgelost

    Neem contact met ons op als de bovenstaande stappen je probleem niet oplossen.