• {{pageTitle}}

    , {{gameSystem}}

    Vanaf: {{regularPrice}}{{lowestPrice}}

  • Welkom bij Nintendo Support

    Krijg hulp voor je Nintendo-systemen, -software en -diensten

    Verbindingsproblemen - Pokémon GO-app en Pokémon-games op Nintendo Switch

    Omschrijving:

    • De informatie in dit artikel kan van pas komen als de verbinding tussen de smartapparaat-app Pokémon GO en Pokémon: Let's Go, Pikachu!, Pokémon: Let's Go, Eevee!, Pokémon Scarlet of Pokémon Violet niet werkt of instabiel is.

    Belangrijk

    Deze functie wordt ontgrendeld wanneer je de volgende punten bereikt in de respectievelijke games:

    • Pokémon: Let's Go, Pikachu!/Pokémon: Let's Go, Eevee! - Nadat je Fuchsia City bereikt.
    • Pokémon Scarlet/Pokémon Violet - Nadat je de eerste Pokémon Center bereikt in Los Platos.

    Aanvullende informatie:

    • Pokémon GO kan via Bluetooth Low Energy (BLE) aan de Nintendo Switch worden gekoppeld. Het Poké Ball Plus-accessoire wordt niet gebruikt voor deze koppeling.

    Wat kun je doen:

    • Zorg dat je Nintendo Switch-systeem over de nieuwste systeemversie beschikt.
    • Start het Nintendo Switch-systeem opnieuw op en probeer weer verbinding te maken. Houd de POWER-knop drie seconden ingedrukt, kies daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN en vervolgens OPNIEUW OPSTARTEN om het systeem opnieuw op te starten.
    • Zorg dat de Nintendo Switch-game waarmee je verbinding maakt over de nieuwste software-update beschikt.
    • Controleer of Bluetooth is ingeschakeld op je smartapparaat. (Als je niet weet hoe dit moet, neem dan contact op met de fabrikant van je apparaat.)
    • Voltooi de volgende stappen om opnieuw op te starten en de game en de app te synchroniseren.
      1. Verwijder de Pokémon GO-app van je smartapparaat en installeer hem opnieuw.
        • Controleer dat je versie van de Pokémon GO-app 0.265.0 of hoger is. Dit kun je controleren door op het Pokébal-pictogram in de app te tikken, SETTINGS te kiezen en omlaag te scrollen.
      2. Start je smartapparaat opnieuw op.
      3. Controleer of de vliegtuigstand is uitgeschakeld op je Nintendo Switch-systeem.
      4. Synchroniseer de Nintendo Switch-game met de Pokémon GO-app.
    • Probeer Pokémon GO met het Nintendo Switch-systeem te verbinden vanaf een ander smartapparaat.
      • Als het Nintendo Switch-systeem verbinding kan maken met een ander smartapparaat, heeft het probleem waarschijnlijk te maken met de instellingen van je smartapparaat. Neem contact op met de fabrikant van het apparaat voor hulp.